Subject: RE: Karistusseadustiku muutmise seaduse väljatöötamiskavatsus
From: "Taavet Reimers" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Fri, 16 May 2025 07:40:26 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Täname kaasamise eest.
Võtame saadetud info teadmiseks, märkusi ei ole.

Taavet Reimers

Eesti Kiirabi Liit

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 5, 2025 2:19 PM
To: Tallinna Ringkonnakohus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Tartu Ringkonnakohus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Harju Maakohus Tallinna kohtumaja 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Pärnu Maakohus 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tartu Maakohus 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Viru Maakohus 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tartu Ülikooli 
õigusteaduskond <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Arstide Liit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Õdede Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Haiglate Liit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Kiirabi Liit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; MTÜ Vägivalla Elu Kaitseks 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Naiste Varjupaikade 
Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Puuetega 
Inimeste Koda <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Seksuaaltervise Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; MTÜ Oma 
Tuba/Feministeerium <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Naiste Tugi- ja Teabekeskus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Inimõiguste Keskus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Naistearstide Selts <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Psühhiaatrite Selts <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; MTÜ Lastekaitse Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; MTÜ Eesti Loomakaitse Selts 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; MTÜ Eestimaa 
Loomakaitse Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; MTÜ 
Loomus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Varjupaikade MTÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; MTÜ Eesti Loomaarstide Koda 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Omanike Keskliit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; MTÜ Eesti 
Korteriühistute Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Pensionäride Ühenduste Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Karistusseadustiku muutmise seaduse väljatöötamiskavatsus

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Ootame tagasisidet 26.05.2025, link EIS-i

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/1f458aa7-76d3-4195-81bc-c3684671dc19

Pealkiri: Karistusseadustiku muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsus

Registreerimise kuupäev: 05.05.2025

Registreerimise number: 8-1/3991-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee

NB! Tegemist on väljastpoolt Kliinikumi saabunud kirjaga. Kui kirja saatja 
on teile tundmatu, siis turvalisuse huvides palun ärge avage kirjas olevaid 
faile ja linke. Kahtlaste kirjade korral palun teavitage arvutiabi 
telefoninumbril 731 9222 või [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> .